2008年9月22日 星期一

心動

早前係師傅個blog得知師傅會明年四月返陳家溝,叫我跟佢上陳家溝喎,!

我知道跟師傅上陳家溝的話,一定每天都要練功,我這個懶人又怎會那麼勤力呢!
而且我亦計劃明年四月去日本睇纓花,所以我已拒絕師傅咧!但上星期師傅話四月有洛陽牡丹花會,!
牡丹花都好美喔,而且四月洛陽的天氣好好,好舒服添, 我聽完後覺得都幾吸引,於是上網搜尋這個盛會,原來這個牡丹花會是每年在洛陽舉行,1983年開始已經舉辦了25,!原來都舉辦了一段時間,我開始有點心動
心移咧
!


不過我又好久沒有去日本玩喇,最近我個friend去完沖繩,睇佢個blog又係好吸引,令我心大心細,真的好難決擇喔!


另外我師傅個blog另一編寫佢家族之大,!!

其實我的家族都唔細架,我阿媽話如果我要結婚擺酒的話,至親的親戚至少要5圍以上,!!所以我的家族都幾大架!!!


沒有留言:

張貼留言