2008年9月11日 星期四

不油不膩的大自然素食

昨日星期三要練劍,但係我有點不適
,不過我都有出席架!只係練左一陣已經撐不住,要坐埋一邊觀看師傅的一招一式,我好習中精神全神
豆豆表情
貫注
,絕冇偷懶


練完太極我約左一班朋友,到銅鑼灣一家食素食的餐廳,這裡的素菜有中式也有日式,都唔錯架又唔太油,有好多素食餐廳都用好多油去煮,但這間不太多油而且味道也不錯,只是環境噪吵一點同埋好多人等位



唯一叫左的壽司,唔記影個wasabi添,點解?因為個wasabi好夠辣,小小已經好勁!



西芹花枝蝦片,炒得幾靚
糖醋松子魚,我不太愛食松子魚,但我亦試了一口,唔錯喔!



lee個應該係西蘭花炒帶子


這是什麼?是北京填鴨
記得快快食,否則皮凍左會硬咧!
涼瓜豆豉魚柳煲
件魚柳不但外表似連口感都似
大家覺得呢?
南瓜炒飯
粥不過唔個名,清清地可以啦!


不知是否太多人等位的原故,昨晚我地order完後餸菜好快便上,我地又食得快,當食完第一輪八個餸後,店員好像想叫我地埋單,但係大家本想傾下聚下舊,時間又尚早,所以再叫多兩味菜,不過亦好快上菜喔!


薑蓉炒豆苗,真係好夠薑呀!



露筍餃子

怎麼辦呢?我看見隔鄰都沒有一張枱埋單,我便放心少許,此時店員話我地有糖水送,我上埋比你地!糖水都送埋比你地,你地仲唔走,所以食完糖水我地便埋單喇!
送的糖水木瓜雪耳,潤下喉先

就係lee碗暗示要埋單個碗咧!


雖然店員時不時幫你收下碗收下碟,可能人多關係,但食方面都唔錯,味道幾啱我的口味亦不油膩,我地叫左十道菜,!!
豆豆表情
十全十美嘛!只是試左中式菜下次會試下日式菜,看日式菜都幾似架! 如果大家要去試下的話記得要訂位喔!

1 則留言:

  1. 嘩,好似唔錯wo,下次俾個地址我去試試。很吸引~
    [版主回覆09/12/2008 21:02:00]真係唔錯架!可以一試,地址唔洗等下次,我而家俾你都得啦!記得訂位先喎!
    銅鑼灣軒尼詩道 502 號黃金廣場 8 樓   Tel: 2808 1386
     

    回覆刪除