2012年2月25日 星期六

天寒地冬日本中部自由行 Part 3.3

19/2/2012 第三天 天晴

最辛勞的一天

名古屋市
我地經過一間旅遊書有介紹食市,我地便入內坐下食佢地有名雞翼,果然沒有介紹錯





佢地雞翼真係好味道,連我地當中有個平時唔食雞翼尖團友都話正











食完小食後我地又向下一地方前進,我地去左吉之島逛,到達吉之島經過Starbucks買左隻幾有特色杯做手信


跟著又逛超市,我地係超市逛得好開心,簡直唔捨得離開,大家滿載而歸添!跟著我地才食晚餐







我地呢一晚逛到晚上十一點才離開,所以呢一日比起去白川鄉還要累。









沒有留言:

張貼留言