2012年2月25日 星期六

天寒地冬日本中部自由行 Part 2.1

18/2/2012 第二天 天晴 

向世界文化遺產出發


名古屋 ~ 高山 ~ 白川鄉


一早七點便食早餐


跟著便出發去白川鄉,今次同行的朋友每次去日本都做足功課,不過今次佢失策咧!因為佢沒有再睇預約好的高速巴士上車地方,所以令我地行程遲了一個小時,不過佢已經很好喇!沒有佢我兩次的日本自由行就沒有那麼好玩啦!我地終於找到正確車站買了票,在車站附近逛了一會便上車喇!


一開始都沒有太大問題,車程亦很順利,沿途由沒有雪慢慢見到雪好開心好興奮


不過當大家望著窗外風景,車慢慢停了下來,原來塞車呀!哦!我地已經遲了一班車,現在還要塞車,唉!不過我個朋友當初預留左個幾小時在高山市逛逛,所以就算我地遲了一班車也沒有問題,只是可以取消高山市景點,不過想不到遇著塞車,令我地失去預算,原定可以坐12:50班車,變成再遲一班車,唉..四個幾鐘嘅車程我地終於到達高山站

下車後我地第一時間去買高山至白川鄉巴士票,幸好我的朋友事前在香港預約左巴士票,否則我地去不到白川鄉,買完車票時間亦剩下不多,我地只在車站附近逛逛,亦在便利店買了食物作午餐,跟著便排隊等上車。







車程個多小時我地便到達白川鄉,嘩!木做的房屋佈滿厚厚白色的雪,好靚呀!由於我地時間不多,所以我地要加快腳步由白川鄉街道行上展望台。









沒有留言:

張貼留言