2012年2月25日 星期六

天寒地冬日本中部自由行 Part 3.2

19/2/2012 第三天 天晴

晴朗的一天

名古屋市
離開名古城我地便到大須觀音寺,出左地鐵站步行不久見到有一隻招財貓


然後沿東仁王門通方向一直走便到達大須觀音寺

沿途有好多商店,我地一邊逛一邊睇,見到有間賣燒餅做特價一百日元仲要係紫蕃薯味,大家一致決定買番個食,嘩!好好味喔!熱熱地再加上未試紫蕃薯味,所以特別好味道架!




終於到達觀音寺








我地影下相參觀下跟著沿著另一步行街走,行到一間食店我地便坐下食午餐





食完午餐都已經黃昏喇!我地又開始逛下街,一邊行一邊睇,經過蘋果專門店,我地幾蘋果迷當然要朝聖一下啦!

跟著又見到好久沒有見過松板屋



然後見到名古屋電視塔,不過正在維修,我地繼續行已經開始黃昏咧!於是搵野食醫下肚喇!






沒有留言:

張貼留言