2008年10月6日 星期一

萬聖節的迪迪尼

踏入十月份便是萬聖節
的開始,香港兩大樂園都會搞搞活動,迪迪尼就有個黑色世界,雖然我沒有入埸,但仍然知道佢搞咩鬼,





園內有大街詭異酒店,森魔探險路,進入這兩個地方就會有鬼怪出來嚇大家咧!雖然沒有入園但聽剛入園的細老講,佢話唔怕沒什麼特別,都唔恐怖
,可能佢係男仔唔怕,另外佢個friend話迪迪尼的化妝真了得
,好過另一個樂園喎!話晒佢係國際性嘛!化妝當然好喇!




午餐(係免費)如果唔係免費否則比我係唔會買,個賣相唔得

lee個係新遊戲小小世界,細老話冇咩特別,不過d公仔做得幾靚




佢地全日在追貼紙添,一邊問工作人員一邊同工作人員交換,佢地覺得這種遊戲比園內的遊戲設施更好玩,




原來迪迪尼除了有交換章外,還有交換貼紙都幾有趣喔!晚上也有花車巡遊,佢地話夜晚的花車巡遊都幾好。










兩年前我地去迪迪尼時非常人多,不過細老話這次明顯少左,不用fastpass便可以玩晒主要玩的,不過晚上就多了很多人入園,可能係萬聖節關係,多數都係旁晚至入場而且平d,到了11點幾各人都不願離開,就算園內不斷廣播但大家一於好少理繼續購物。

2 則留言:

  1. 萬聖節....是湊熱鬧節吧 要正的害怕便去荒野探險吧....

    回覆刪除
  2. 好正啊...我都想去...plan下先~~
    得閒來我blog睇下啦
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=1535

    回覆刪除