2008年10月18日 星期六

一份差點失去的禮物

今日好開心收到一份禮物,一份以為沒機會得到又差點錯失擺了烏龍的禮物,所以收到時特別開心特別興奮,大約兩個月前,我在網上知道東京迪士尼有一個玩遊戲得抽獎的活動,於是我便試下碰碰運氣,不過每人只可參加一次,於是我借用細老e-mail address 玩多一次,一向沒有抽獎運的我依然打不破這個宿命,我真的收不到得獎電郵,!
天啊,為什麼這樣對我呢!不過我細老卻收到一個
得獎電郵
,!太好咧!但係我等了兩星期還沒有任何消息,心想是否落空還是我搞錯呢?正當我這樣想之際,今日早餐之時細老收到一個電話
,電話內容如下:



速遞員:「係唔係X先生速遞公司

細老: 「吓!你(穩)邊位呀?我唔係速遞公司

速遞員: 「你係X先生嗎?我係速遞公司打黎,有份包裹由台灣比你

細老: 「我係,有份包裹由台灣寄黎?吓,咩包裹?我冇係台灣訂過野喎!」正當細老感到疑惑同想掛線之時, 速遞員再說清楚一點,

速遞員: 「係迪士尼比你嘅!」



叮!細老腦海突然叮一聲腦袋清醒啦!係早前我登記了的一份東京迪士尼25週年禮物,呵呵!太好喇!
終於等到咧!於是我地快速吃早餐趕回家等待速遞員送來的包裹,當接過禮物立即打開,太好咧!我真的真的非常開心,禮物係一隻手錶



嘩!好靚喔!


!!
這是轉職以來令我最開心的一件事。原來細老都有抽獎運嘅!

1 則留言:

  1. 嘩!!好靚呀!!!我都想要一隻!好有意思呀!
    [版主回覆10/21/2008 00:08:00]緊係靚啦!不過冇你份,哈!哈!哈!

    回覆刪除