2012年9月7日 星期五

漫遊香港咖啡店

這個星期我放了一個大假,不過我沒有出外去旅行,只是留在家中收拾收拾一番,不過琴日我約左個朋友出遊逛逛香港咖啡店,每次去旅行我都會試一試當地的coffee shop,不過香港除左starbucks我就未試過其他的,所以難得有假期我便去試下啦!我地還一試兩間不同的coffee shop
首先我地去左一間意式的,




我點了一杯烏龍茶拿鐵,我覺得沒想到烏龍茶味,就只有咖啡香味

而我朋友點了一杯玫瑰拿鐵,佢話這杯拿鐵的玫瑰花味沒有蓋過咖啡香味,而咖啡香味更沒有搶去玫瑰花的味道,當飲一口兩種味道就在口裡互相交容,好好味喔!下次我一定要試呀!

我地還點了個小食,不過唔記得個名,這又是一個美食,有我最喜歡半生熟蛋,當切一刀蛋汁慢慢流出,嘩!好好味喔!

而這間餐廳環境亦不錯,都好寧靜,我地一邊食一邊傾談感覺就好像去了旅行,遊歷旅途中的一間咖啡店一樣,真的很寫意。


食完後我地又到另一間coffee shop,一間我每天上班時都會經過,覺得環境不錯的咖啡店,我地一進便點了兩個小食,有炸雞翼同炸墨魚餅,不過這兩個小食就差d咧!我地被雞翼個賣相騙了,至於食品我點了一杯朱古力咖啡都只係一般,我朋友點了一枝果汁,我地試完兩間後都覺得第一間不論飲品或食物都非常好,下一次一定要再試。






沒有留言:

張貼留言