2012年5月10日 星期四

精彩五月的第五天

精彩五月的第五天我選擇去了一個兩天廣東省旅行,不過呢個團麻麻地好玩,我純粹止下我d旅行蟲,我地一早六點就要出門,八點就要到大陸福田,好早喔!我地準時八點到達集合地方,見到領隊等左一陣就上車啦!沿途都一直落雨,心想一定會好掃興,點知當我地到達第一個景點,大家都估唔到太陽伯伯出來迎接我地,第一個景點去左花果山果園,品嚐左楊桃







跟著去食午餐,午餐就在世界文化遺產~開平碉樓內,食左個雕莊走地雞宴









食完午餐我地四周影相





然後出發去另一個景點~赤坎古城,騎樓街



逛了一會便返酒店~開平香江溫泉度假村,下午大約四點便到達,我地住別墅式客房,不過呢間酒店唉




六點食晚餐,七點幾便返上房,這一天沒有網絡的世界,就好像與世隔絕一樣,好像時光倒流回到以前,只有電視沒有電腦嘅世界,我地只好睇電視來消磨一個晚上。

1 則留言:

  1. 無得上網??
    [版主回覆05/24/2012 16:01:48]係呀!

    回覆刪除