2012年1月7日 星期六

話飛就飛台北跨年hea等之旅 Part 3.1

2/1/2012 第三天 天陰
新年郊遊樂

台北市 ~ 新北市~烏來
這一天我地去左郊遊,由淡水去烏來係很遠距離,一個東一個西,所以我地一早起床食過早餐便要出發喇!




烏來我曾經去過,不過已是好幾年前的事,依稀亦有點印象,我地先坐捷運由淡水總站到新店總站,不用轉車所以大家找個好位坐下好好的睡一覺,差不多一個小時便到達新店捷運站,我地還要坐公車去烏來,這次我地不需要等喇!好快我地便上了公車,半個小時多便到達烏來









可能時間尚早所以有些店舖未開門,人亦不多,我地一邊行一邊影下相,終於到達我上次沒有機會坐的台車










台車很短只有幾個車卡,上左台車便不用行喇!好快我地到達烏來瀑布







跟著我地要坐一坐纜車上山上我雲仙樂園


買車票時,售票員問我地有沒有興趣買雲仙套票,包車票午餐仲有十元台幣飲品抵價卷,我地想過我地都要食午餐,既然不用我地煩惱午餐在那裡食,所以我地就買左一日套票啦!






上左纜車不久開車喇!




1 則留言:

  1. 哈哈!近幾年去左台灣咁多次,都無去到。但我以前去過架,係1976年咁上下啦!你嗰時可能做緊人地阿婆呀!
    [版主回覆02/06/2012 21:08:57]嘩! 真係好....耐喎! 呢度我都係第二次去啦! 都冇咩點變

    回覆刪除