2011年10月1日 星期六

辛辛苦苦遊張家界 Part1

遲了的航機

香港 ~ 長沙

今次的旅程是個臨時的約定,因為好久沒有同這幾個朋友一起去旅行,於是相約一起來個張家界之旅,到祖國玩我選擇跟團比較安全,由於我平日少做運動又冇行山的習慣,所以我很辛苦喔!車程長山路多呢次對我黎講真係有d吃力,不過我覺得張家界都直得一去。

旅行的第一天本來下午四點出發,不過出發前收到領隊通知,我地坐航班要延遲兩個幾鐘即六點幾,哦!那麼去到長沙就連飯都冇得食,唉!因為遲所以大家都在上機前食番個下午茶餐,而我就食左個熱狗


不過當我上到飛機才後悔,應該食番個晚餐才對,因為機程一個鐘,所以只有一個唔好食腸仔飽,唉!真係慘!



原來坐飛機到長沙仲快過去台灣,好快我地到達長沙,第一晚我地住一間五星級酒店,真係唔錯,都有國際級水準,由於當晚我地個晚上才到達,已經沒有晚餐供應,領隊話派港幣三十元給各人,所以我地放下行李便立即出外睇下有冇野食,我地行左好耐,最終只係搵到一間咖啡廳有餐食,我地叫左個二人套餐,不過店員見到我地四個人只叫一個二人餐夠食嗎?但係我地堅持話夠,又真係夠食架!因為我地覺得已經夜咧!唔食得太多,所以係夠架!









我地食完呢個餐仲買左小小生果,跟著就返酒店休息喇!

沒有留言:

張貼留言