2011年10月24日 星期一

萬聖月走入黑色世界

今年萬聖節入左迪士尼玩番一日,我地由早上在東涌意粉屋食左個早餐便出發,展開黑色世界樂章。呢日天氣好好,入到樂園當然係要到處影相啦!仲有就係同樂園裡面人物合照










跟著我地就在樂內食午餐,因為早前係旅行社買左餐飲套票,所以選擇在園內食午餐同晚餐


我地睇巡遊,然後玩機動遊戲









到左旁晚我地走入黑屋




然後食埋個晚餐,跟著睇煙花





我地仲食左古怪甜品,最後睇埋夜間巡遊,然後返屋企喇!玩到十一點幾大家都唔係好想走架!幸好第二日係星期日可以訓晏d,呵呵呵...















沒有留言:

張貼留言