2009年4月11日 星期六

第一次

上星期六去拜山,跟著發覺隻眼唔舒服,不停流眼水
於是滴左眼藥水,不過到左晚上我隻眼越來越痛,
終於到左第二日早上走去睇急症,醫生幫我檢查啦,開支眼藥水啦,檢查眼壓啦,轉介我睇專科啦,仲幫我滴左麻醉藥添



所以睇完急症隻眼無咩事去左太古城行下街添,哈!
哈!去到太古城原來有玩具博物展,嘩!有d係我細細個時候玩過嘅玩具,有d應該係我阿媽嘅年代咧!







不過行左無耐,麻醉藥過左我隻眼又痛咧!
於是返屋企,到左星期三我睇左眼專科,詳細檢查眼睛,放大瞳孔再檢查眼壓,亦通淚管,醫生話我淚管幼,所以會容易令眼睛發炎,開左支眼藥水,四個月後才覆診,啊!一向眼睛冇問題嘅我原來淚管好幼好幼





我現在才知道,醫生問我會做手術ma?不過我現正考慮緊,唔知做唔做好呢?講開手術我有意點陰影,有點害怕可能係嗰次令我有點...所以我未必會做正在考慮當中

2 則留言:

  1. 今日終於殺到埋身啦,小心身體呀!
    [版主回覆05/03/2009 12:03:00]大家都要保重身體!

    回覆刪除