2009年4月20日 星期一

新鮮運到

今日收到由韓國空運到港嘅CD,係我拜託我個Friend係韓國買嘅,lee套由漫畫改編,最早由
台灣開始拍,跟隨嘅有日本,今年到韓國喇!前兩者都有睇,所以這次也不例外,lee套咪係「花樣男子」囉!都幾好睇架,d歌都唔錯,所以知道個Friend去韓國就託佢買喇,好開心喔!近期喜歡聽韓國歌都係因為lee套戲咋!






我個Friend仲比左d手信我添,哈!哈!好多謝佢喔!


lee個folder係我個friend買野時拿的,呵!呵!


睇完lee套戲我就好想好想去韓國咧!
所以我已決定今年要去韓國朝聖喇!現在已經開始計劃,希望我嘅計劃唔會有咩變化就好咧!

1 則留言: