2009年3月14日 星期六

SHABU SHABU

琴晚約左幾個舊同事去左我一個表舅父開的日本料理食晚飯,其實lee間餐廳我亦曾經食過午餐架!嗰次食lee度個set lunch我都覺得唔錯,但係當時唔知係我表舅父開的,
後來知道便約幾個舊同事去試下晚飯順便聚舊,晚餐都唔錯呀!我地仲食左好多添,好飽喔!



牛舌有秘製汁燒的(好味)
好似係燒蝦餅(燒得幾香)


三文魚壽司(冇咩驚喜)




蟹子沙律(都係冇咩特別)




豬軟骨拉麵(湯底唔錯)




海鮮辣烏冬(個湯底好辣)




今個月的優惠食物$1一款,係每人只能選一款

炸帶子卷同炸蝦(個炸帶子卷幾特別)




軟殼蟹手卷(同出邊差不多)




鰻魚炒飯(因為冇食到唔知味道如何)




雞軟骨串燒(燒得好香)




lee個係手打蝦肉的砂煲餃(我覺得味道唔錯)




不同平時食的餃子,內裡沒有餃子皮(幾特別)




什錦串燒(我還是喜歡雞軟骨串燒)




盬燒蜆(可能有d盬所以好咸)




因為大家互相交換雪糕,所以我三種都有試,大家都覺得黃色嗰種似西柚又似檸檬的好香好好味,仲有d果肉添。

甜品雪糕

綠茶(不太多綠茶味道)紅豆(我覺得麻麻地)西柚或者係檸檬(好香最好味)




餐廳環境唔錯,如果人多還可以訂房




除左以上食物,lee道還有日式火鍋即是店舖個標誌喇!琴晚發覺晚飯時段跟午飯時段分別好大,lunch time 時間好多人,一定要訂位才去,但係晚上就比較人少,walk in 入去我想都冇問題,除左灣仔,係尖沙咀都有分店架!如果大家有興趣去lee兩間幫親下啦!





lee張係VIP card有9折,我當然有啦!哈!哈!


沒有留言:

張貼留言