2009年3月4日 星期三

嗚.嗚..嗚...比人激親

今日比我師傅激親,估唔到佢都愛整估人,哼!我嬲佢呀!
一晚咁多啦!哈哈!

事原今日上完電腦課便趕往練拳,我已經叫做乖
肯出來練習,點知比人玩仲要係我尊敬嘅師傅添

我好激氣呀!
今天的我不能集中精神練習,可能肚子太餓嘅原故,所以沒有心情,於是到附近麥記買杯雪糕
醫肚,怎料當我食到一半時


師傅就話:你食到個嘴角都有雪糕咧!於是我立即抺抺嘴角

跟著師傅又話:仲有喎!我又抺一抺

而我的同學仔跟住就話:有咩?

我亦繼續抺還問問:有没有?

此時師傅露出一個取笑

我嘅樣子,而我還蒙在鼓裡,不知發生咩事,心想我那有食得咁失儀呢??當我滿腦子都是疑問之際,佢地開始笑起來
,我才清醒,吓..我已被玩咧!哼!師傅真頑皮,哼!我嬲佢我嬲佢我嬲佢,
嗚...嗚...嗚...被人整都唔知!我真係蠢!嗚!嗚!


沒有留言:

張貼留言