2012年4月7日 星期六

雨中郊遊日

琴日復活節假期第一天我參加左永安旅遊同Yahoo團購舉辦嘅一個團,可惜天不做美,除了上午沒有落雨,整個下午就下著雨,唉!真掃興。
早上9:00在尖沙咀中間道集合,大約九點左右上車出發,首先我地到西貢獅子會自然教育中心參觀影下相












大約11:30離開食午餐,午餐當然要去西貢食海鮮啦!不過團費價錢平,個海鮮餐就只有一人一隻鮑魚。


食完午餐我地便坐船觀光,首先遠眺吊鐘洲、達摩洞、象鼻崖同吊蠟燭洞
跟著坐船前住~鹽田梓,原來呢個地方是個充滿天主教特色的客家村落,有近三百年歷史,村裡面有座百多年歷史教堂~聖若瑟小堂,這座教堂更獲得聯合國亞太區文化部頒發“文物優異獎”








參觀完小教堂我地沿著小路去到~活泉井水


跟著上山上行,上到山頂可以看一個哥爾夫球島


呢個時候雨開始大,導遊叫大家快快離開,於是大家都下山,跟著我地離開這個小島,船離開鹽田梓向著今次目的地~橋咀洲,呢個地方係火山岩園區,連接橋咀洲與橋頭是一條由礫石構成的連島沙洲,當潮退便會露出水面,可沿著連島沙洲步行到橋頭,我地坐船開得好慢似在飄浮一樣,突然一聲巨響,跟著船長同大家講:因為今天潮退得比較多,水太淺,我地呢隻船比較大不能接近岸,為左大家安全只好返回碼頭,結束行程

船長講完有的好失望,有的上岸後打電話投訴,船拍岸後因為還有時間,導遊讓大家在西貢逛下街,而我地就搵左間茶餐廳食左個下午茶,食完便到集合地點上車,然後返回尖沙咀中間道。

1 則留言: