2009年10月24日 星期六

在和花亭下

星期五因為冇飯食,所以同細老同佢個friend出左街食飯,我地去左觀塘某個大型商場嘅一間叫和花亭食日本野嘅餐廳,由於係星期五所以要等位
,我地見到叫緊嘅號碼同我地嘅只差五個,於是選擇lee間,不過萬萬想不到只差五個號碼卻要等個多小時,唉
...點解呢?終於到我地咧,第一時間就係點菜,我地三個人一人一個烏冬,再叫d小食。



墨魚壽司      上面加多小小xo醬就賣貴d,唔係好直




天婦羅湯烏冬   烏冬不夠彈牙,隻蝦就夠大




辛口海鮮味噌湯  料多




炸鷄軟骨     ok喇




土佐鱈魚餅    差好似一快麵粉




三文魚壽司    一般




熱湯烏冬      都唔明點解一碗淨烏冬要等咁耐




牛肉熱湯烏冬   lee個都係等左好耐




軟殼蟹手卷    兩個做得唔一樣,一個多蟹子一個蟹子唔知去左邊




lee個迴轉輸送帶
沒有平野,要食三文魚壽司就要落order喇!整體來講lee間餐廳我地唔會再幫親咧!因為麻麻地又貴過第二間。

2 則留言:

  1. 雖然你不太愛和花亭…但我每個月總要去一兩次呢!

    回覆刪除
  2. 期待您的新文章!!加油囉~~

    辣 妹 鋼 管 秀

    回覆刪除