2009年1月30日 星期五

忙碌的五天假

由年廿九到年初三一連放左五日假,琴日終於要返工,朝早起身好辛苦
喔!因為lee五日我都好忙,忙著打掃同拜年,年廿九朝大掃除,夜晚食完團年飯便到維園行花市,嘩!
好多人呀!雖然好多人,不過我地都買左小小花返屋企。到年三十繼續大掃除。


年初一同年初二必定做嘅事就係到長輩家拜年
,今年年初三跟往年唔同,早上入馬場



入場的禮物

最初馬埸沒有太多人,可能時間尚早







雖然入左馬場,不過我冇買馬只係睇表演




首先林峯跟著阿蘇




仲有玲玲師傅同汪阿姐




當然唔少得醒獅表演




連騎師都跟大家拜年,最後來張大合照添




睇完表演見到馬場好多人,所以睇左兩場後便離開






年初三因為赤口不會去拜年,所以去大埔林村拜通心樹,亦即係許願樹,lee度係我由細到大跟著阿媽同外公外婆、姨媽、阿姨、舅父、表哥、表妹等一行幾十人一起去嘅地方,現在跟以前有點不同,這裡比以前靚左,人多左,但係我覺得還是以往氣氛好,現在嗰株樹亦變了假樹,有點怪怪的





上面係許願廊,下面就係假的許願樹




五天假期就此完結,昨日返工好累,但係不能放假,幸好這星期返兩天,明天不用返工我可以大訓特訓喀!哈!哈!

1 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除