2008年12月3日 星期三

努力練習

上星期六師傅去左西班牙旅行,呀!唔係

唔係,係去讀個短期西班牙文課程至真,雖然師傅休息,但係我地好勤力冇偷懶架!
(不過有位M同學星期一走左堂)lee 兩個星期就由師兄帶領,哈哈今晚我地練埋劍,我已經記得師傅教的幾招喇!
如果師傅知道應該有d安慰吧!
唔知師傅會唔會買手信比我地呢?我地咁乖.....hehehe......


上師傅個 blog ,佢話西班牙係個 nice city ,唔知有幾 nice呢?好!就等我計劃一下出年去探索探索一下先,

我又身痕想去旅行囉!不過大前題係要解決旅費問題,
要開始儲錢咧!


1 則留言:

  1. 如果師傅知道應該有d安慰吧!. . ........i still alive,haha......not dead.
     
    [版主回覆12/05/2008 22:11:00]師傅我唔係咁意思,咁你睇到下一句嗎?"唔知師傅會唔會買手信比我地呢?我地咁乖....."哈...哈...哈...

    回覆刪除